موسوی:افتخار می کنم کنار مجیدی بازی می کنم

 

 
 

سید ایمان موسوی پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل گهر گفت: بازی خوبی بود و ما سخت تلاش کردیم تا در این دیدار به برتری برسیم.

وی ادامه داد: دو گل زدیم و چند موقعیت نیز استفاده نکردیم.

موسوی در مورد عدم حضور تماشاگران استقلال در این بازی گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران در کنار ما باشند چون بازی در حضور آنها رنگ و بوی دیگری دارد.

وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی از سوی تماشاگران گفت: فرهاد بازیکن بزرگ و خوبی است. وقتی در نفت بودم زیر لباسم پیراهن فرهاد را می‌پوشیدم و الان هم می‌پوشم و افتخار می‌کنم در کنار او بازی می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392 ا 22:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.